21 September 2012

SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN KE-55


SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN KE-55 "JANJI DITEPATI"

sambutan hari kemerdekaan ke-55) disambut dengan meriah. rasa semangat kemerdekaan terasa hingga ada staff yang mengalirkan air mata kerana terharu dengan semangat murid-murid dan para kakitangan sjkc kampung jawi.. saya selaku jurukamera turut terasa bahang semangat kemerdekaan..saya saya telah merakam semasa murid-murid menyanyikan lagu 1 malaysia,tetapi tak dapat nak upload... sedangkan saya disekolah cina terasa semangat kemerdekaan yang membara, macamana dengan sekolah kebangsaan SK,adakah sekolah anda meriah seperti sekolah saya?? tgk gambar yang saya snap berikut:

berbaju batik merah untuk permulaan majlis

dari pra sekolah hingga murid tahun 6 dengan bendera buat sendiri(semangat tu)

edit khas untuk pra-sekolah




No comments:

Post a Comment